Често задавани въпроси

Как да поръчам?

За да направите поръчка в Sonno.bg не е необходимо да имате регистрация. Можете да направите своята поръчка като "гост" или чрез бутона "Бърза поръчка" под всеки артикул. А ако все пак желаете, то може и да се регистрирате чрез e-mail и въвеждане на данните за доставка. 

Кога една поръчка е завършена?

След като разгледате нашите предложения и изберете желаното от Вас бижу, то трябва да го добавите в "количка". За да завършите своята поръчка е необходимо да влезете във Вашата "количка", която се намира горе вдясно, и да натиснете бутона "виж § купи". След това кликате върху "поръчка". Тук имате избор да влезете като гост или чрез Вашия вече създаден акаунт. В последвалите полета въвеждате точен адрес за доставка или удобен за вас офис на Ekont или Speedy, където желаете да получите поръчания продукт. Задавате метод на плащане - пощенски паричен превод /наложен платеж/. Поръчката се финализира при натискане на бутон "Финализирай поръчката". Потвърждение за приетата поръчка ще получите на посочения от Вас e-mail адрес в регистрационната форма или на посочения телефон за контакт. 

Какви методи на плащане се приемат в Sonno.bg.?

На този етап Магазин за бижута и подаръци Sonno.bg приема следните методи за заплащане на покупките: пощенски паричен превод /наложен платеж/.

Как да използвам своя ПРОМО КОД?

За да ползвате Вашия ПРОМО КОД, е необходимо да го въведете в полето в края на поръчката си. 

За кои продукти мога да използвам своя ПРОМО КОД?

Отстъпката, която се начислява при въвеждане на конкретен ПРОМО КОД, е валидна само и единствено за продукти на редовна цена. Отстъпките не важат за артикулите в категории ПРОМОЦИИ и OUTLET. 

Мога ли да върна бижуто, ако не ми харесва?

Закупена стока от онлайн магазина, може да бъде върната в срок от 7 /седем/ работни дни от доставката. Продуктът не трябва да е използван и е необходимо да бъде в оригиналната си опаковка, документация и в отличен търговски вид. В този случай доставката при връщането е за сметка на клиента. 

Какво се случва, ако бижуто е повредено?

При констатация на дефект в продукта до 24ч. от получаването му, ние се наемаме той да бъде подменен с нов или да възстановим заплатената от Вас стойност на стоката. Срок за възстановяване на сумата - 15 дни. Парите се превеждат по банков път, на посочена от Вас сметка. 

Ако даден продукт не е наличен в момента, как мога да го поръчам?

Можете да се свържете с нас на телефон 0876 21 72 79 и да направите своята поръчка. Заявката Ви ще бъде изпълнена, при възможност, в срок до 30 дни. 

В какъв срок ще получа поръчката си?

Всички поръчки, направени до 16:00 часа, се изпращат на същия ден и се доставят до 2 работни дни. Поръчки, които са направени след 16:00 часа се обработват на следващия работен ден и се доставят до 3 работни. Стоката се изпраща от Понеделник до Петък, както и събота до 11:30 часа. Доставки не се извършват по време на официалните празнични дни. Краен срок за изпълнение на поръчката - 3 работни дни.

Цена на доставката?

Магазин за бижута и подаръци Sonno.bg работи със Speedy. При покупка до 45лв доставката е за сметка на клиента - 5лв за обикновена доставка в рамките на 2 работни дни. При поръчка над 45лв доставката е БЕЗПЛАТНА като се извършва до удобен за клиента офис на Speedy. 

Как са опаковани бижутата, които поръчвам?

Под всеки артикул е описан в каква опакова ще получите своето бижу.